زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

جزئیات حمله تروریستی در آمل| ۲ نفر از نیرو‌های بسیج به شهادت رسیدند

  • کد خبر: ۱۳۱۶۸۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
  • ۱
جزئیات حمله تروریستی در آمل| ۲ نفر از نیرو‌های بسیج به شهادت رسیدند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: شامگاه پنج شنبه در یک عملیات تروریستی در شهر آمل ۲ نفر از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، روح ‌الله سلگی شامگاه پنج شنبه به ایرنا گفت: جزییات تکمیلی در خصوص این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: هادی چاکسری و علی فاضلی، ۲ شهید حادثه تروریستی آمل بودند.

روح الله سلگی افزود: شهید هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و شهید علی فاضلی متولد ۱۳۷۲ بود.

معاون استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای دستگیری تروریست‌ها همه امکانات خود را بسیج کردند.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: این حادثه تروریستی ساعت ۲۰ در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان آمل رخ داد و ۲ نفر از جوانان متدین و مذهبی شهرستان که فعالیت به عنوان بسیجی در کارنامه خود دارند در اقدام تروریستی مورد هدف گلوله کلت قرار گرفتند.

سلگی افزود: در این حادثه، گلوله از فاصله چهار متری شلیک می‌شود و این ۲ جوان به شهادت می‌رسند.

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
0
توروخداهرچه زودترجلوی این اغتشاشگران رابگیریدنیست ونابودشون کنیدتامملکت ونگرفتن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->