فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد: تعطیلی کشور برای اشعه ماورای بنفش منطقی نیست رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: تب دنگی در کشور فراگیر می‌شود، نیاز به کیت‌های تشخیص سریع داریم هشدار وزارت بهداشت به مردم در پی افزایش موج گرما | برای دوری از گرمازدگی و اثرات اشعه‌های مضر، از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از خانه خارج نشوید آیا قطره آهن دندان‌های کودکان را سیاه می‌کند؟ تداوم هوای گرم در ارتفاعات کشور (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا احتمال تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد) وجود دارد؟ + فیلم آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات حمله تروریستی در آمل| ۲ نفر از نیرو‌های بسیج به شهادت رسیدند

  • کد خبر: ۱۳۱۶۸۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
  • ۱
جزئیات حمله تروریستی در آمل| ۲ نفر از نیرو‌های بسیج به شهادت رسیدند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: شامگاه پنج شنبه در یک عملیات تروریستی در شهر آمل ۲ نفر از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، روح ‌الله سلگی شامگاه پنج شنبه به ایرنا گفت: جزییات تکمیلی در خصوص این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: هادی چاکسری و علی فاضلی، ۲ شهید حادثه تروریستی آمل بودند.

روح الله سلگی افزود: شهید هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و شهید علی فاضلی متولد ۱۳۷۲ بود.

معاون استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای دستگیری تروریست‌ها همه امکانات خود را بسیج کردند.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: این حادثه تروریستی ساعت ۲۰ در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان آمل رخ داد و ۲ نفر از جوانان متدین و مذهبی شهرستان که فعالیت به عنوان بسیجی در کارنامه خود دارند در اقدام تروریستی مورد هدف گلوله کلت قرار گرفتند.

سلگی افزود: در این حادثه، گلوله از فاصله چهار متری شلیک می‌شود و این ۲ جوان به شهادت می‌رسند.

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
0
توروخداهرچه زودترجلوی این اغتشاشگران رابگیریدنیست ونابودشون کنیدتامملکت ونگرفتن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->